Inhoud
Jouw eigen webshop starten met high ticket producten van kwaliteit en snelle levering!
Het kan echt en het kan erg snel. Binnen een maand kan je al je high ticket store hebben draaien en Joshua Kaats leert je precies hoe dit in z’n werking gaat.
In eerste instantie biedt hij een gratis training aan waarin hij je vertelt hoe je een succesvolle High Ticket Dropshipping store opzet en jouw business laat groeien. Dit allemaal met marges richting de € 500,- en met Nederlandse leveranciers.
Een erg gave kans en een relatief nieuw concept met echt mogelijkheden specialist te worden in jouw markt.
Wat is High Ticket Dropshipping?
Een erg goede vraag, waar je vast al deels antwoord op hebt. We zullen het haarfijn uitleggen.
High Ticket Dropshipping is eigenlijk een onontdekte manier van Dropshipping, wat gebeurt geheel binnen Europa zelf. Joshua ziet het zelf als gat in de markt, net als dropshipping dat was enkele jaren terug.
De concurrentie is nu op high ticket producten dus erg laag en het verdienmodel te simpel om het te negeren. Je gaat dus Nederlandse leveranciers vragen voor het dropshippen van producten uit jouw niche, waarbij je dus ook niet gaat inleveren op levertijd.
Veel marketing verloopt via simpele kanalen, waarbij je dus minder afhankelijk zal zijn van Facebook Ads en de marges zijn simpelweg veel hoger dan met Chineze producten waardoor je dus in principe ook minder hoeft te verkopen om rond te komen.
Verschil met Dropshipping
Het verschil met de originele vorm van dropshippen ligt dus vooral in het feit dat je geen producten meer goedkoop bestelt uit China en voor meer verkoopt in Nederland. Je houdt je hele business nu gewoon binnen Nederland, ofwel Europa, en fungeert als eigenlijk een normale webshop.
Hetzelfde als met dropshipping, heb je beheer over de klantenservice van je shop en werf je dus eigenlijk ook gewoon bestellingen die je later direct doorstuurt naar de leverancier. Een ander belangrijk verschil is dat je nu een echtere webshop bent die meer organische bezoekers krijgt en veelal adverteert via Google in plaats van Facebook.
En niet te vergeten! Uiteraard is het grootste verschil met dropshipping dat je nu dus zogenaamde high ticket producten gaat verkopen. Dit houdt in dat je verkoopprijs in veel gevallen wel meer dan 10x zo hoog is als met originele dropship producten. Dit betekent dus in veel gevallen dat je marge ook een stuk hoger zal liggen.
Joshua Kaats en HTDSA
De eigenaar van de Dropship Academy 3.0, Joshua Kaats, heeft z’n horizon verbreed en is op zoek gegaan naar een nieuw verdienmodel.
Als succesvolle internet ondernemer is hij op het gebied van dropshipping één van de beste in z’n vak en heeft hij nu in samenwerking met Sven Jansen een nieuwe Academy opgezet. Naast hun eigen webshops helpen zij samen nu duizenden mensen met vrijheid behalen via een online business.
De High Ticket Dropship Academy had in eerste instantie een beperkt aantal plekken maar er worden steeds meer vrijgegeven, ook zit de tweede versie eraan te komen met meer content en een verbeterde opbouw richting je eigen store. Proef nu hoe het is om online vrij te worden met weinig concurrentie en door écht een bijdrage te leveren aan de maatschappij, voor zowel de consument als bedrijven!
Lees hier meer over Joshua Kaats zelf.
Over de High Ticket Dropship Academy
De HTDSA zelf neemt je mee door meer dan 100 lessen van zowel Joshua als Sven, om je stap voor stap te leren hoe jij zo snel mogelijk een high ticket store live kan hebben.
Daarnaast krijg je twee keer in de week persoonlijke coaching door middel van calls van beide mentors waarbij je al je vragen kan stellen. Zo is jouw succes gegarandeerd!
De Academy beschikt over vier blokken content waarbij je leert over High Ticket Dropshipping zelf, de coaching calls kan terugkijken en nog toegang hebt tot twee andere modules. Hierin zie je de take-aways van Joshua over z’n platinum partner secrets van Tony Robbins en zijn er een paar lessen over de Klantgeluk Blueprint.
Module 1 – Niche Goldmining
De eerste module van de eigenlijke academy is gericht op niche goldmining. Dit houdt in dat je precies gaat kijken welke niche bij jou past en hoe je jouw eigen shop gaat positioneren.
Je leert vooral dus wat de gouden doelgroep om op te targeten en naar wat voor soort producten het handig is om te kijken. Dit heeft te maken met seizoensproducten, zoekvolume en het aansluiten bij leveranciers.
Is jouw verlangde high ticket product wel Dropship Proof?
Module 2 – Webshop Magneet 2.0
Na het vinden van een geschikte niche kan het feest beginnen!
Je gaat aan de slag met Shopify en gelijk je thema kiezen om deze online te gooien. Je wilt een rustige uitstraling voor je webshop en leert over huisstijlen en betrouwbaarheid uitstralen.
Verder zie je hoe je producten aanmaakt en uiteindelijk jouw webshop een unieke domeinnaam meegeeft! Uiteindelijk maak je je eigen store helemaal compleet met behulp van een zakelijk telefoonnummer wat je klantenservice uit handen neemt.
Daarnaast zet je een zakelijk Facebook en Google Account op waarmee je vanuit GSuite vervolgens zakelijk contact kan hebben met leveranciers. Vanuit Facebook maak je een pixel aan om te tracken.
Module 3 – Shoptimized Thema 2.0
De basis staat! Nu de fundering er is voor jouw bedrijf ga je aan de slag met het betaalde thema van de store. Als je hier voor hebt gekozen, leren Joshua en Sven je precies hoe je dit goed instelt en ook hoe je het een goed design geeft.
Dit Shoptimized thema is één van de beste thema’s voor dropshipping op het moment en is ook makkelijk te schalen. Deze ga je helemaal klaar maken voor verkoop en begin je met vertalingen, afbeeldingen plaatsen en menu’s instellen.
Ook maak je een basis voor conversie optimalisatie met sticky products, pixels aanmaken en zowel de home pagina als de footer goed inrichten.
Module 4 – Gratis Shopify Thema 2.0
Toch gekozen voor een gratis Shopify thema? Dat is ook mogelijk!
In deze module ga je aan de gang met het uitkiezen van een gratis thema en hoe je deze zo goed mogelijk inricht. Toch wordt er vanuit de cursus het Shoptimized thema geadviseerd.
Deze module is grotendeels hetzelfde als de voorgaande en behandelt dus ook hoe je jouw website inricht met betrekking tot pc en mobiele versie.
Module 5 – Leverancier Fishing
Als de hele basis er voor het publiek goed uitziet, ga je aan de slag met leveranciers binnenhalen. Je zorgt dat je webshop er redelijk uitziet en dat de leverancier een goed idee krijgt van hoe zijn producten worden gepromoot.
De High Ticket Dropship Academy leert je stap voor stap waar jij je winst haalt en alles tot in de puntjes verzorgt.
In deze module leer je hoe je high ticket leveranciers laat kennis maken met dropshippen en voor hen meer omzet genereert! Je doet onderzoek naar de juiste fabrikanten en oefent het gesprek voor zowel email als telefoon.
Module 6 – Conversie Magic: Bootcamp
Je hebt nu een webshop met een gave niche en sterke high ticket producten. Langzamerhand raap je leveranciers bij elkaar en moet je dus gaan kijken naar hoe je jouw producten gaat verkopen.
Hierbij helpt een goede Bootcamp van Joshua Kaats zelf die je in de Academy vertelt hoe je funnels in je store plaatst en meer bezoekers converteert naar klanten. Dit doe je met online marketing kanalen en jouw USP, ofwel Unique Selling Point.
Dit Unieke Verkoop Punt verwerk je in je homepage en productomschrijving om deze echt te optimaliseren.
Module 7 – Conversie Magic: Optimalisatie
Na een idee te hebben van conversie van high ticket stores, ga je kijken naar het uitstralen van vertrouwen. Dit doe je onder andere met een Webwinkel Keurmerk.
Dan kijk je naar juridische informatie en jouw verwachte levertijd. Om de conversie van je winkel te optimaliseren wil je ook gaan kijken naar een countdown timer en een scarcity, wat is dit? Waarom is dit nodig? En hoe moet ik dit implementeren?
Als laatste ga je kijken of en hoe je de waarde per klant kan verhogen door middel van upsells en cross-sells. Een laatste check van je website laadsnelheid rondt deze module af!
Module 8 – Sales Funnel Machine
Nog een stapje verder? Wil je nog meer gaan verkopen?
Ga aan de slag met een sales funnel! Joshua Kaats heeft het zelf al eens gedaan en Sven Jansen gaat je nu uitleggen hoe je hiermee een begin maakt in combinatie met Google Ads.
Verder wil je meer informatie over Google Shopping, Advertentie Campagnes en A/B splittesten.
Extra Materiaal van HTDSA
Nu je een uitgebreide indruk hebt van de content van de High Ticket Dropshipping Academy, bespreken we even kort het extra materiaal. Want ja, zelfs dat zit er allemaal bij inbegrepen!
Dit is eigenlijk bonus materiaal wat je helpt om te groeien als persoon. Zo geeft dit je meer soft skills in plaats van hard skills.
Coaching Bibliotheek
Allereerst kan je bij de coaching bibliotheek waarin je coaching calls van afgelopen weken kan terugkijken als je onbeantwoorde vragen hebt. Anders kan je deze vragen uiteraard ook gewoon zelf stellen tijdens een online call.
Je kan deze calls zelfs terugkijken van maanden geleden!
Platinum Partner Secrets
Daarnaast heeft Joshua Kaats een platinum partnership bij Tony Robbins waarin hij enkele onderwerpen met je deelt over onze maatschappij en geld verdienen in het algemeen.
Ook zijn er video’s over business, vrijheid en bijvoorbeeld investeren met Vasco Rouw. Al met al krijg je meer inzich in de economie.
Klantgeluk Blueprint
De laatste bonus module is vrij bijzonder omdat je leert over de zogenaamde Customer Lifetime Value ofwel de levenslange klantwaarde. Dit leert je over waarom huidige klanten zelfs belangrijker zijn dan aankomende klanten en hoe je deze dus behoudt.
Je leert zo over klantenservice en waarom klanten wel of niet loyaal zijn bij jouw shop. Later ga je aan de slag met het bouwen van een droomteam wat jouw webstore verder doorbouwt en je inkomen dus passief maakt!
Conclusie High Ticket Dropship Academy
Zoals we gewend zijn van Joshua Kaats geeft hij simpelweg heel veel waarde. Dit zag je eerder bij de Dropship Academy 3.0 en nu weer bij de High Ticket Dropship Academy.
Hij is zeker te vertrouwen en is ook erg gesteld op z’n fans. Als je hem wel eens op Instagram bent tegen gekomen zie je hoe actief hij bezig is met het onderhouden van z’n imago en fans blij maken.
Dit zie je ook weer terug in de opbouw van z’n cursussen waarbij er gewoon heel veel waarde wordt geleverd en alles stap voor stap wordt behandeld. Wat deze cursus echt ondersheidt is dat je er vanaf beginner kan inrollen maar ook zeker als gevorderde nog verscheidene dingen kan leren!
High Ticket Dropship Academy met Korting
Ontvang hem nu voor slechts € 1497!
Voordelen
- Leuk en eerlijk verdienmodel
- Betrouwbare cursus
- Investering snel terug verdiend
- Uitgebreide stof & methodes
- Duidelijk uitgelegd
Nadelen
- Eerste deel vooral beginners
- Werkt vooral met Shopify
- Eerste sales lastig
- Leveranciers niet altijd makkelijk