De Online Marketing Tornado Boek IMU

Boek: Dé Online Marketing Tornado

De Online Marketing Tornado Boek

Heb jij hem al? De blauwdruk voor al je online marketing activiteiten? Deze heeft elke online business hard nodig om de Online Marketing Tornado in juiste lijnen te begeleiden.

In slechts twee weken na publiceren werden er al 15.000 exemplaren (100% online) verkocht! Dit is simpelweg een compleet overzicht van alle online marketing technieken die jouw business nodig heeft voor het opschalen naar meer bezoekers, leads en natuurlijk klanten!

Wie is de auteur van dit boek?

Als overkoepelende publiceerder van dit boek, kijken we naar de Internet Marketing Unie (IMU). Ze zijn echt overal te vinden en hebben voor alles wat!

Het plan om dit boek te schrijven is verzonnen door Martijn van Tongeren en Tonny Loorbach wanneer zij besloten de uitdaging te stellen om al hun kennis binnen slechts een paar weken op papier te zetten. En zie daar: De Online Marketing Tornado!

Over De Online Marketing Tornado

Deze eigenaren van de IMU willen het iedere ondernemer van een online business zo simpel mogelijk maken hun producten en diensten naar buiten te brengen. Dit is simpelweg een complete online marketing gids voor hen om op alle vlakken binnen internet marketing te verbeteren.

Bekijk hieronder het principe welke in het boek beschreven wordt: Dé Online Marketing Tornado. Dit eigenlijk een strategie om je online business goed te schalen en zo effectief mogelijk te lanceren. In de volgende stukken heb ik voor je uitgelegd wat dit stappenplan is en uit welke fases het bestaat, dit zijn tevens de delen in het boek.

Deel 1: Bezoekersmagneet

Begin met de basis en zet een goede SEO structuur neer op je website om hoger te ranken in Google. Zo ga je verder aan de gang met je landingspagina’s en leer je het verschil tussen soorten websitebezoekers.

Je maakt een inventarisatie van jouw content en hoe je deze verbeterd in het kader van zoekmachine optimalisatie en mobiele SEO. Alles om alles vrijwel perfect te krijgen!

Deel 2: Automatisering Funnels

Het tweede deel beweegt richting marketing funnels en hoe je bezoekers gaat veranderen in leads. Verder lees je over de aandacht van bezoekers en hoe je deze psychologisch beïnvloedt.

Wat is een conversiepagina? Hoe ga je testen wat conversie oplevert? Hoe ga je jouw funnel uittekenen? Het boek De Online Marketing Tornado van de IMU gaat deze vragen stuk voor stuk beantwoorden.

Deel 3: Sales en omzet verhogen

Vervolgens zal jouw online business waarschijnlijk een product of dienst verkopen en wil je zowel je bezoekers als leads gaan veranderen in klanten. Hiervoor ga je een converterende betaalpagina indelen om ervoor te zorgen dat je conversiepercentagie ook stijgt.

Deel 4: Opschalen met Affiliate Marketing

Hiermee zijn we over de helft en staat jouw website, maar dit kan je ook nog geheel passief opschalen! Je kan namelijk zogenaamde affiliates inschakelen met een no-cure no-pay strategie.

Zo kan je zonder budget toch jouw producten en diensten laten promoten! Je gaat vooral deze “ideale werknemers” vinden en trainen om ze dus voor jou aan het werk te zetten.

Deel 5: Memberships maken

Om een beter idee te krijgen van jouw vaste inkomen uit je onderneming, is het een handig idee verder te gaan met memberships. Je leest in het boek waarom dit een slim en gepast idee is maar ook leer je hoe je dit voor jezelf toepast!

Deel 6: Community Building

Het laatste deel gaat over de psychologie achter een community. Hoe dit loyaliteit verbetert en klantgeluk bevordert. Ook krijg je de benodigde richtlijnen om jouw community te starten en hier betrokkenheid voor kan creëren!

Na alle stappen goed uit te werken kan de Online Marketing Tornado jouw online business echt significant versterken en naar het volgende niveau tillen.

Doelgroep en Missie

Dit boek is dus voor mensen die een eigen online business hebben, of een website willen lanceren bijvoorbeeld. Maar het is ook voor ondernemende werknemers die binnen het online bedrijf waar ze werken en nieuwe stap willen zetten.

Denk hierbij dus aan businesscoaches, e-commerce ondernemers, auteurs of zelfs fitnesscoaches. Voor hen kan je met dit principe, en dus ook het boek, vanuit vrijwel niets een succesvolle business online starten! Definieer je doelgroep en trek hen als een magneet naar jouw product en dienst toe.

Om jou als persoon beter te maken en jouw skills in onder andere SEO, business strategie, conversie, sales, marketing funnels, content schrijven, klantervaring en webpsychologie te ontwikkelen!

Het Boek zelf en de deal

In eerste instantie was het dus een basisgids voor online marketing maar na een paar weken was dit echt omgetoverd in een soort ultieme leidraad voor alles en iedereen in de online marketing industrie. Zo kan iedereen dus een vrije ondernemer worden met behulp van deze 350+ pagina’s over online marketing tactieken.

Actie: Online Marketing Tornado Boek

  • Meer bezoekers, meer leads, meer klanten
  • Marketing funnels,
  • Stijging van sales en omzet
  • Memberships maken voor veilig inkomen
  • Je eigen community van ambassadeurs voor je merk!
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You May Also Like